logo
ArEn

نتایج جست و جو:

16

تعداد نتایج:

16

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مشاهده/دانلود

پژوهشی درباره وقف در قرآن (مطالعه موردی آیات «بِرّ» و «قرض حسن»)

کلیدواژه: البرّ ؛ الصدقه ؛ القرض الحسن ؛ الوقف ؛ برّ ؛ صدقه ؛ قرض حسن ؛ وقف

نویسندگان: موسوی، سید محمدصادق ؛ رضایی اصفهانی، محمدعلی ؛ روشن ضمیر، محمد ابراهیم

ناشر: آموزه های قرآنی

قرآن مجید اگرچه گونه‌های خاصی از حبس و وقف جاهلی را ممنوع اعلام کرده، اما با عناوینی همچون صدقه، قرض حسن، تقدیم خیر، برّ، انفاق و کتابت آثار، به انجام کارهای خیر از جمله وقف تشویق نموده است. به وجود آمدن اصطلاح «وقف» بعد از دوران تشریع، نمایانگر متشرعه بودن حقیقت معنایی آن است. در این میان، دلالت آی... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی ارتباط بازاریابی ارجاع مشتری و نقش آن در عملکرد فروش(موردی مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: استفاده از ارجاع خارجی ؛ استفاده از ارجاع داخلی ؛ بازاریابی ارجاع ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ عملکرد فروش

نویسندگان: معین، محمدعلی

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت

یکی از مباحث محوری در تجهیز منابع بانکی، چگونگی جذب سپرده‌ها و روش توزیع سود و زیان سپرده‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد. در نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران، بانک سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز را تحت عنوان قرض می‌پذیرد و به این سپرده‌ها هیچ سودی تعلق نمی‌گیرد. اما مبنای فقهی پذیرش سپرده‌های سرمایه‌گ... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

سنت قرض الحسنه باید حفظ شود

کلیدواژه:

نویسندگان: کریمی اصفهانی، احمد

ناشر: اتاق بازرگانی

با این همه کمیسیون تلفیق در بررسی و تصویب تبصره «۱۶» لایحه مسیر کاملاً معکوس را ترجیح داد و با تعیین مصادیق بسیار زیاد برای تسهیلات، درمجموع ۱۳۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی تعیین کرد. این گزارش به دنبال ارزیابی موضوع تسهیلات تکلیفی با تمرکز بر تسهیلات قرض الحسنه در لایحه و مقایسه آن با مصوبات... ادامه

سال:1386

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی اثرات نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی : بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزی

کلیدواژه: افزایش مشتری ؛ جذب مشتری ؛ رایانش ابری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: رضایی ، فرشته

ناشر: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات

یکی از شاخصه های اصلی کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. با توجه به رشد سریع در کسب و کار الکترونیک، فناوری اطلاعات برای ایجاد بهره وری وتراکنش های موثر میان سازمان ها به یک نیاز بسیار ضروری تبدیل شده است. در نتیجه، رایانش ابری((CC2 یک فاکتور بسیار مهم برای رسیدن سازمان ها به عملکرد بهتر به ش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی میزان رضایتمندی و رتبه بندی عوامل موثر بر آن از دیدگاه مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت شهر یزد

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایتمندی ؛ مشتریان

نویسندگان: اسمعیلی آبدر، محمدعلی

ناشر: دانشگاه علم و هنر یزد، دانشکده علوم انسانی

بهبود و افزایش کیفیت خانه های روستایی از مهم ترین ابعاد ارتقای کیفیت زندگی روستایی و از اهداف مهم توسعه روستایی به شمار می آید. با توجه به اهمیت موضوع، دولت موظف شده است بر اساس قانون برنامه چهارم و قوانین بودجه ای از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه افزایش کیفیت مسکن روستایی را به انجام برساند.... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل